SuPerin liittokokous ja edustajistovaalit 2024, muista ääneestää

Nyt on aika antaa ääni SuPerin liittokokous ja edustajistovaaleissa.

Alta näet ehdokaslistan jäsenistä, jotka ovat ehdolla vaaleissa vaalipiiri 3 Pirkanmaan alueelta. Liiton sivuilla voit tehdä vaalikoneen halutessasi. Sieltä löytyy myös kaikki ehdokkaat. Äänestää voit sähköisesti liiton sivujen kautta. Myös kotiin tulleella äänestyslipulla voit äänestää näissä vaaleissa. Muista lähettää äänestylippu hyvissä ajoin postiin. Kaikkien äänestäneiden kesken arvotaan palkintoja.

Liittokokoukseen valitaan vaalien perusteella noin 200 jäsentä äänestämään mm. liiton uudesta puheenjohtajasta. Liittokokous järjestetään joka 4. vuosi ja tänä vuonna se on toukokuun lopussa.

Edustajistoon valitaan vaalien perusteella noin 40 jäsentä. Edustajisto on liiton päättävin elin ja se kokoontuu kahdesti vuodessa.

Muista käyttää äänesi vaaleissa! Äänestysaika on 20.3.- 8.4.2024.